Forex stratégiai elemzés az augusztus 17.-ei hétre

2009.08.18. 11:27 - Forex-pro

Az elmúlt időszakban kicsit akadoztak a frissítések és én vagyok az első, aki elismeri, hogy az elmúlt időszak veszteséges pozíciói rendkívül nagypszichológiai nyomást tud gyakorolni az emberre. Először gyorsan két megjegyzést fűznék a devizákhoz:

1. Ezen a héten nem készítettem alaposabb GBP/JPY elemzést. Egyenlőre egyetlen vonal játszik nálam, mégpedig a 152,3-as. Szívem szerint már 155,95-nél shortot nyitottam volna, de túl korán esett el a szint.

2. Tudom, hogy néhányan belevették elemzésükbe a 153,85-ös szintet, de nekem valahogy nem tetszik, ahogy kibontakozott ez a vonal. És örülök is neki, hogy nem játszottam meg.

Ez az elmúlt 10 hét nem sikerült túl fényesen, de elhatároztam, hogy még nagyobb odafigyeléssel, kitartóan tovább fogom tenni a dolgom. Reméljük, hogy ez a pontokon is meg fog látszani.
 

süti beállítások módosítása