Egy ugyanolyan képesség, mint bármelyik másik

2009.07.20. 10:37 - Forex-pro

Címkék: stratégia deviza forex

Szerintem mindenki átesik rajta, de van, aki nem tanul belőle, ezért is van szükség erre a blog bejegyzésre, hogy figyelmeztessem azokat, akik azt hiszik, ha megvan a megfelelő rendszer, a kereskedés egyszerű lesz. A forex kereskedés egy ugyanolyan képesség, mint a többi és rengeteg gyakorlást igényel. De nem egyszerűen gyakorlás, hanem mindig ugyanazt a dolgot kell gyakorolnod. Nem változtathatod folyamatosan az edzésed felépítését és ettől folyamatos haladást remélni. A legfontosabb lépés megtalálni a gyakorlás helyes módszerét és azon az úton haladni, de ha folyamatosan változtatgatod a módszeredet, mindig ugyanahhoz a ponthoz kerülsz vissza. Ezért nem csoda, hogy az emberek többsége elvérzik a forex kereskedésben.

Ha körbenézünk az interneten, rengeteg embert találhatunk, aki megtanít neked egy forex kereskedési rendszert, de azt nem fogja megtanítani, hogyan kell kereskedni a valódi piacok szabályai szerint. Amikor elkezdtem a kereskedést, tudni akartam a „miért”-et mögötte. Miért történt az árfolyam elmozdulás? Számos jó rendszert mutattak nekem, de egy kérdés mindig megválaszolatlan maradt és ez mindig frusztrált, amikor megnyitottam a grafikonomat. Persze, rengeteg technikai elemzési módszert mutattak, de mindenáron akartam találni valakit, aki megmagyarázza nekem az ármozgások elméletét.

A deviza piacok valós gazdasági törvényszerűségekre épülnek és a kereslet-kínálat mozgatja az árakat. Ez minden piacnak a fundamentális oldala. Ez egy olyan játék, amiben emberek is részt vesznek és ebből fakadóan hinned kell benne, hogy a háttérben, a dolgok mögött tényleg vannak fundamentumok.

Végül is rájöttem, hogy technikai elemzésen alapuló rendszer alapján kell kereskedni a forex piacokon, de nem árt tisztában lenni vele, hogy minden ármozgás mögött a fundamentumok húzódnak meg. Ezért minden nap gyakorolnod kell, hogy megfelelően ki tudd értékelni a nagy hozamokkal kecsegtető pozíció nyitási lehetőségeket.

 

süti beállítások módosítása