Forex Stratégia

Elemzések, hírek, stratégiák az online deviza tőzsde, vagyis forex kereskedés világából.

Portfolio blogger

Portfolio

Ne a TV-t, hanem a piacot nézd!

2009.09.02. 19:31 - Forex-pro

Címkék: tőzsde deviza forex

Mint már említettem, nem szoktam TV-t nézni. Tudom, hogy sokan igen és hasznosnak tartják. Engem inkább összezavar. Épp elég zavart keltő minden nap a piacot nézni. De legnagyobb sajnálatomra ismét megtettem, tegnap délután megint az üzleti híreket néztem. Mikor otthagytam a képernyőimet, egy rakás „szakértő” fogadott egy nemzetközi üzleti csatornán, akik próbálták megmagyarázni, hogy mi és miért történt tegnap és hogy mit várhatunk a jövőtől. Áhhh…

Ezeknek a jó kinézetű, magabiztos, kiváló stílusú, állandóan mosolygó embereknek a tudása lényegében itt meg is áll. Ez egy nagy show, ami néha még szórakoztató is lehet, de úgy vélem, hogy pénzt csinálni a segítségükkel nem lehet.

Néha a meghívott vendégek között felbukkan 1-2 igazán legendás trader, akiket még érdemes is meghallgatni. De attól, hogy valaki elmondja a véleményét mondjuk a deviza piacról, te nem fogsz pénzt csinálni. Saját gondolatmenettel, elképzeléssel kell rendelkezned, nem pedig mások után rohanni. A tőzsde ilyen.

Egy jó tanács minden forex trader számára, hogy ne a TV-t nézd, hanem a piacot!

 

süti beállítások módosítása